Vliegfietsen

Your number 1 in Vliegfietsen ;-P Vliegen en fietsen, vliegfietsen en fietsvliegen (sorry non-Dutch speaking people, this blog is in Dutch)

zaterdag, oktober 09, 2004

Nieuwe fiets?

Gisterenavond had ik het er nog over met André, mijn Finland 2003 fietsmaatje. Mijn fiets (de zijne toevallig ook) is na 10 jaar hard aan vervanging toe. Niet dat hij stuk is maar de rek is uit zowat alle onderdelen. In 2000 heeft mijn Batavus Comanche al een nieuw frame gehad (viel nog onder de garantie) maar alles wat er nu nog aan gerepareerd wordt maakt de fiets minder "passend". Gevolg: schakelen gaat niet echt lekker, alleen voorwiel, spatborden en bagagedrager zijn nog origineel en alles hangt met touwtjes en elastieken aan elkaar (ik overdrijf een beetje).
Ik kan er misschien makkelijk volgend jaar mee door de USA mee gaan fietsen maar ik wil gewoon een nieuwe fiets, liefst een maatfiets hors categorie. Dat wordt sparen!