Vliegfietsen

Your number 1 in Vliegfietsen ;-P Vliegen en fietsen, vliegfietsen en fietsvliegen (sorry non-Dutch speaking people, this blog is in Dutch)

zondag, maart 19, 2006

Knoteiken

Knotwilgen kent iedereen. Ooit zag ik knotpopulieren en knotberken. Knoteiken zie je weinig, eigenlijk jammer want het is heel goed brandhout.
Ten zuiden van 's-Hertogenbosch staat nog een rijtje bij Out Herlaer, een tot boerenhoeve omgebouwd voormalig kasteeltje dat helemaal schuilgaat achter een oerlelijke nieuwe stal.





Ik vind ze veel knoestiger dan knotwilgen......

1 Comments:

At maandag, 24 september, 2007, Anonymous Anoniem said...

Ik ken die knoteiken aldaar ook al jaren. Tegenwoordig worden ze weer geknot door Het Brabants Landschap.
Ik was er gisteren en heb ze toen ook gefotografeerd en er 2 berichten over geschreven op mijn blog, zie http://wildetuinen.blogspot.com

Groeten Anton, Den Bosch

 

Een reactie posten

<< Home