Vliegfietsen

Your number 1 in Vliegfietsen ;-P Vliegen en fietsen, vliegfietsen en fietsvliegen (sorry non-Dutch speaking people, this blog is in Dutch)

zondag, oktober 17, 2004

De wraak van de kilometerteller

Je hoeft maar te denken aan de aanschaf van een nieuwe fiets of je oude begint nukkig te doen. Te beginnen met de kilometerteller. Die stond niet in mijn lijstje van originele onderdelen vorige week maar is toch wel degelijk 10 jaar oud. En op 10 oktober deed het dingetje uit wraak dus niet meer wat het moest doen: kilometers tellen. Waarschijnlijk een los draadje maar de werkelijke oorzaak heb ik nog niet kunnen vinden. Het tellertje zelf is niet stuk, denk ik.......hoop ik.
Of hengelt ie naar een vervroegde uittreding nu het nog kan......

2 Comments:

At zaterdag, 23 oktober, 2004, Blogger Laurens said...

Je wil niet weten hoe vaak ik dat ding al meegewassen heb met mijn fietsshirt. Een keer of vijf zeker. Snel openschroeven, batterij eruit en drogen heeft telkens weer goed geholpen. Ga morgen eens kijken of het niet te maken valt.

 
At zondag, 24 oktober, 2004, Blogger Laurens said...

Raaaaaaaawrrrr! Nou doet die maffe kilometerteller het weer wel zonder dat ik daar iets aan gedaan heb. Dan maar meteen aan de koffie.

 

Een reactie posten

<< Home