Vliegfietsen

Your number 1 in Vliegfietsen ;-P Vliegen en fietsen, vliegfietsen en fietsvliegen (sorry non-Dutch speaking people, this blog is in Dutch)

maandag, november 20, 2006

Onderweg III, tot over 6 jaar!

30 juli 2000 Chur

In de zeikende regen heb ik 160 langs de Rijn gefietst van Frauenfeld naar Chur. Onderweg wel proberen te schuilen maar je wilt verder, de temperatuur is niet te laag dus vooruit met de geit. Op het laatste stuk houdt het op met regenen en ik kan zowaar van het fraaie landschap genieten. Aangekomen op de camping is Chur zet ik mijn tent op en klets wat met mijn nederlandse fietsburen. Het echtpaar gaat de dag erop ook de Splügenpass beklimmen, zonder bagage weliswaar want de top is tevens eindpunt.


29 juli 2006 Pontallier sur Saone

Na een dikke 100 km fietsen langs de oevers van de Saone rij ik een camping op en word door de joviale campingbaas op zijn mountainbike naar een beschaduwde plek gedirigeerd. Schaduw is hier een relatief begrip maar het is beter dan niets. Een paar campingplekken verder staat onmiskenbaar een echtpaar uit Nederland, herkenbaar aan de goede fiets- en kampeerspullen zullen we maar zeggen. Maar wat blijkt: het blijken de mensen te zijn die ik bijna 6 jaar geleden in Chur trof. Na wat gekletst te hebben spreken we af elkaar over 6 jaar weer ergens tegen te komen. Doen we!!!

Labels: